Початок роботи у Вчасно.Pos
Центр завантажень
Для роботи з системою «Вчасно.POS» встановлюйте застосунки «Вчасно.POS» та Device Manager. Використовуйте API для інтеграції.
Device Manager
Android, Windows, Linux
Android, Windows, Linux
ВАS 1С від 8.0 (УНФ, УТ*), інші сервіси через АРІ
*Інші конфігурації для ВАS 1С в розробці.
Інтеграція
Вчасно.POS
Android, Windows, Linux
Використовуйте відеоінструкції для налаштування
Або зробіть це за допомогою Довідки
9 кроків для налаштування Вчасно.POS
Додайте товари та встановіть ціни вручну або за допомогою імпорту (інструкція)
Зареєструйтеся у сервісі «Вчасно.Каса»
Зареєструйте у «Вчасно.Каса» юридичні особи, торгові точки, касирів та додайте каси (довідка)
Зв'яжіть кабінети «Вчасно.POS» та «Вчасно.Каса»
Імпортуйте з «Вчасно.Каса» юридичні особи та ПРРО до «Вчасно.POS» (інструкція)
Створіть користувачів
Налаштуйте види оплат, типи цін та знижки
Підключіть торгове обладнання (ваги, термінали, принтери)
Починайте вести складський облік
Часті запитання
Які базові вимоги до планшетів з ОС Android для роботи у «Вчасно.POS» і «Вчасно.Каса»?
Ви можете обрати будь-який пристрій з ОС Android. Рекомендовано, щоб це була версія Android 8.0 і вище (краще версія 10), а обсяг пам'яті становив від 2 ГБ (краще 4 ГБ).
Які вимоги до комп'ютера для роботи у «Вчасно.POS»?
Основні вимоги до ПК для роботи у «Вчасно.POS»: ОС Windows XP та вище, обсяг пам'яті від 4 ГБ.
Як налаштувати структуру підприємства у «Вчасно.POS»?
Для початку роботи у «Вчасно.POS» та налаштування структури підприємства скористайтеся відеоінструкціями.
Як налаштувати касу у «Вчасно.POS»?
Для налаштування роботи з касою у «Вчасно.POS» ви можете скористатися:
✔️ текстовою інструкцією
✔️ або відеоінструкціями.
Складський облік у «Вчасно.POS»: з чого почати та як вести? Інструкція
Щоб розпочати ведення складського обліку у «Вчасно.POS», ви можете скористатися:
✔️ текстовою інструкцією
✔️ або відеоінструкцією.
Як налаштувати інтеграцію «Вчасно.POS» і Prom.ua? Інструкція
Для налаштування інтеграції Prom.ua з сервісом «Вчасно.POS» скористайтеся інструкцією.
Види оплат у «Вчасно.POS»: де налаштувати, як створити?
Де можна налаштувати види оплат?
👉🏻У кабінеті «Вчасно.POS» в меню «Налаштування» оберіть розділ «Види оплат». У списку будуть показуватися всі додані на даний час види оплати («Готівка» і «Банківська карта створені» за умовчанням для всіх).
👉🏻Оберіть один з видів оплати та у вікні «Редагувати вид оплати» активуйте зелену кнопку для бажаного параметру. Наприклад, якщо ви хочете, щоб чеки по всім оплатам готівкою не фіскалізувалися, то активуйте кнопку «Не фікс.» (і навпаки).

Як створити вид оплати?
👉🏻«Налаштування»►«Види оплат»►кнопка «Створити» 👉🏻Відкриється вікно, в якому потрібно встановити всі потрібні параметри:
✔️Назву виду оплати, код виду оплати згідно зі списком:
0 Готівка
1 Безготівка
2 Картка
3 Передплата
4 Післяоплата
5 Кредит
6 Сертифікат
8 Чек
11 Бонусні бали
12 Погашення кредиту
100 Заокруглення
✔️ Клас оплати
✔️ Валюта
✔️ Перемикач "Не фіск." в активне положення, якщо для цього виду оплати не потрібно видавати фіскальний чек
✔️Налаштування "Використовувати округлення" в активне положення, якщо ви хочете округляти суми оплати за цим видом оплати (особливо важливо для оплати готівкою).
Як підключити принтер до Вчасно POS? Інструкції
Налаштування принтера з Ethernet для роботи у «Вчасно.POS» або SmartTouch POS через Device Manager: інструкція

Налаштування принтера через USB для роботи у «Вчасно.POS» або SmartTouch POS з Device Manager: інструкція
Що означає «+ПРРО» і «+Хмарний ПРРО»?
Є 2 типи роботи ПРРО у кабінеті «Вчасно.POS»:
1.«+ПРРО» - режим роботи через застосунок «DeviceManager». Є можливість працювати в режимі «Офлайн». У разі збоїв в роботі податкової чи проблем з інтернетом каса перейде в «Офлайн» режим і ви зможете видавати чеки.
2.«+Хмарний ПРРО» - режим роботи у хмарі. Робота каси тільки при стабільному з'єднанні з інтернетом та податковою.

Детальна інструкція по налаштуванню роботи «Вчасно.POS» з касою є за посиланням.
Як працювати з округленням ціни у «Вчасно.POS» і «Вчасно.Каса» (наприклад, якщо продається ваговий товар)?
Щоб продавати товари із заокругленням ціни потрібно:
✔️ у кабінеті "Вчасно.Каса" додати спосіб оплати "Округлення". Для цього в налаштуваннях потрібного ПРРО поставте відповідну галочку у видах оплати).
✔️ у кабінеті "Вчасно.POS" перейдіть у розділ "Налаштування" - "Види оплат" та у тих видах оплат, що проводяться за готівкою, активуйте перемикач "Використовувати округлення". Додатково більше нічого не потрібно налаштовувати.

❗️❗️Якщо користувач ввімкнув заокруглення у налаштуваннях підприємства (це не обов'язково, краще застосувати спосіб, що описаний вище) і виникають помилки (наприклад, не додаються товари в чек) потрібно:

Варіант 1️⃣. У розділі "Налаштування" - "Види оплат" створити вид оплати з класом "Округлення". Після цього перейти в налаштування підприємства (якщо хочете, щоб округлення працювало у всіх магазинах) або окремого магазину, активувати "Автоматичне округлення в документах продаж" та зі списку вибрати "Відобразити як вид оплати". В такому випадку суми рядків по товарах у чеку не змінюються, а сума округлення йде як окремий вид оплати.

Варіант 2️⃣. У налаштуваннях підприємства (якщо хочете, щоб округлення працювало у всіх магазинах) або конкретного магазину включити налаштування "Автоматичне округлення в документах продажу". Вибрати режим для налаштування: "Пусто (не округляти) / Розділяти по товарах".

❗️Налаштування "Розподіляти по товарах" не працює одночасно з налаштуванням округлення у видах оплати за найпершим та правильним способом. Або одне чи інше. Якщо користувач ввімкнув автоокруглення саме в налаштуваннях підприємства, то округлення будуть працювати за всіма видами оплати (це необов'язково, краще скористатися найпершим способом і включати округлення тільки в потрібних видах оплати).
Як правильно робити повернення товару?
👉🏻Якщо ви працюєте у «Вчасно.Каса», то всередині вашої зміни ви можете вибрати клавішу «Додаткові дії» та вибрати повернення зі списку, що випадає. Далі вам необхідно вибрати товар, що повертається, та вид оплати, що вказувався в минулому чекові. Потім ви можете створити фіскальний чек, та відправити його до податкової. На цьому все.

👉🏻Якщо ви працюєте у «Вчасно.POS«, то повернення можна зробити двома способами:

1. По номеру чека.
В головному меню додатку натисніть кнопку «Нове повернення«. Знайдіть номер фіскального чека через пошук або зі списку та клікніть по потрібному чеку, щоб його відкрити. Можна зробити повернення повне, а можна — часткове (видаліть із чека товари, які не будуть повертатися). Далі натисніть «Підтвердити повернення» та «Провести».

2. Без чека.
Якщо вибираєте повернення без чека, то перед вами відкривається вікно створення нового чека і потрібно вибрати товар з номенклатури. Далі натисніть «Підтвердити повернення» та «Провести».
Який термінал можна підключити до «Вчасно.POS» ?
Автоматична синхронізація сервісу «Вчасно.POS» можлива лише з терміналом Ingenico Desk 3200.

Працюючи з іншими терміналами, ви можете проводити чек у «Вчасно.POS» та вручну вводити суму на терміналі для оплати.
Як перейти в офлайн-режим?
Офлайн-режим — можливість працювати у сервісі навіть у разі тимчасової відсутності зв'язку з ДФС. Функція доступна у тарифі «Бізнес» або «Профі» для тих, хто працює через Device Manager.

Як активувати офлайн-режим?
❗️Налаштується дозвіл працювати в режимі офлайн виключно під час стабільності ДПС! Для цього:
  1. Зайдіть у застосунок Device Manager.
  2. Натисніть на значок олівця (редагувати).
  3. Знайдіть в меню «Дозволити перехід в офлайн» та активуйте.
Чудово! Тепер у випадку відсутності зв'язку з ДФС ви зможете продовжувати видавати чеки в режимі офлайн. Дані синхронізуються після відновлення зв'язку.

❗️ВАЖЛИВО❗️ Якщо після відновлення зв'язку з ДФС, каса все одно залишається в офлайн-режимі, зверніться, будь ласка, на лінію техпідтримки за номером 0800302545 або надішліть лист на пошту kasa@vchasno.ua (в темі листа вкажіть, що каса знаходиться в режимі офлайн, у самому листі пропишіть фіскальний номер каси та ваш ЄДРПОУ).


З якими вагами працює «Вчасно.POS» та «Вчасно.Каса»?
Виробник: ICS, CAS
Модель: 15-NT, 6AW, SW-5, PR-2


Як створити нову торгову точку (магазин, заклад) у «Вчасно.POS»?
  1. У кабінеті «Вчасно.POS» перейдіть у меню «Структура» та оберіть розділ «Підприємство».
  2. Натисніть правою кнопкою миші на рядок «Заклади/магазини», щоб викликати контекстне меню, натиснуть на «Додати магазин/заклад».
  3. Перед вами відкривається вікно створення магазину. Заповніть усі дані та натисніть кнопку «Зберегти».
Готово!


Маєте запитання?
Звертайтеся до нашої служби підтримки.
Це безкоштовно!

☎️ 0 800 302 545
help@vchasnopos.com.ua
Останні новини сервісу