Новини

Останні новини щодо роботи сервісу «Вчасно.Pos»

Друзі, ми активно працюємо над усуненням технічних несправностей у сервісі «Вчасно.POS»! Уже сьогодні максимально збільшили ресурси баз даних та оптимізуємо запити.

Наразі лише в окремих випадках можуть спостерігатися складнощі чи уповільнення роботи.

👉🏻Якщо у вас виникла помилка з доступом до Кабінету користувача (помилка «404», «500» або білий екран), перезавантажте сторінку. 
👉🏻Якщо виникають проблеми з синхронізацією даних (наприклад, не додається товар чи постачальник), повторіть дію ще раз.

Якщо ж ви стикнулися з іншими несправностями, будь ласка, повідомте нам, заповнивши форму🙏
Ми обов'язково передамо інформацію у відділ розробки, щоб доопрацювати сервіс.

🔔 Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб першими дізнаватися про новини та оновлення у «Вчасно.POS»!

Дякуємо за розуміння,🧡 команда «Вчасно.POS»!