Вчасно.POS — хмарний сервіс автоматизації та управління торгівлею

  • дає можливість керувати всіма процесами в одному сервісі
  • підходить для торгівлі різного розміру: від точки продажу до мережі магазинів
  • включає вбудований ПРРО «Вчасно.Каса»
  • налаштована інтеграція з 1С
  • інтеграція з маркетплейсом Prom.ua

Автоматизуйте ваш бізнес та контролюйте усі процеси!
8 причин обрати Вчасно.POS для вашого торгівельного бізнесу
1
Хмарне рішення
Усі дані надійно збережені у "хмарі". Як тільки відбувається будь-яка операція, дані відображаються в системі. Завжди актуальна інформація щодо вашого бізнесу станом на поточний момент.
2
Складський облік
Простий у налаштуванні та користуванні складський облік товарів. Та достатньо функціональний, щоб автоматизувати облік малого бізнесу. А ще всі дані синхронізуються з сервісом у режимі реального часу.
3
Комплекс функцій в одному сервісі
Робочі місця для продавців/касирів, проведення продажів та облік складу, фіскальні чеки (ПРРО), аналітика та звітність. І все це вже поєднано в єдиному рішенні Вчасно.POS!
4
Доступна ціна
Широкий ряд функцій за доступною ціною. Та безкоштовний тариф для підприємців, що мають невелику кількість товарів та/або кількість чеків на місяць.
5
Складне стає простим
Ми створили сервіс, де поєднали широкий і важливий функціонал: від обліку товарів до фіскалізації. А ще – зробили його простим і доступним. Раніше подібні рішення потребували значних коштів і були доступні здебільшого великим компаніям, а тепер - будь якому малому та середньому бізнесу.
6
Сумісність з торговим обладнанням
До сервісу можна легко підключити потрібне торгове обладнання: сканери штрих-кодів, банківські термінали, фіскальні реєстратори, принтери, вагове обладнання і т.д.
7
Нам довіряють
Понад 10 років досвіду в сфері автоматизації та понад 4000 постійних клієнтів допомогли нам створити Вчасно.POS, в якому ми врахували реальні потреби малого торгового підприємства та зробили сервіс простим і доступним.
8
Постійне розширення функціоналу
Ми постійно розширюємо можливості сервісу, додаємо нові рішення, прислухаємося до наших користувачів та створюємо функціонал відповідно до їхніх потреб.

Спробуйте усі можливості Вчасно.POS безкоштовно!

Перші 14 днів з повним функціоналом тарифу «Профі»
Вчасно.POS — комплексне рішення, що підходить:

Для різних каналів продажів:
Фізичні пункти продажів
Інтернет-магазини або маркетплейси
Фізичні пункти продажів та Інтернет-торгівля одночасно
Під різні потреби бізнесу:
Ведення операційного обліку
  • Важливо для всіх учасників процесу продажу — від продавця до власника бізнесу. Усі дані для формування фінансової, товарної та іншої звітності щодо всіх справ та процесів в одному місці.
Автоматизації робочих місць
  • Підходить для тих підприємств, що вже мають облікову систему (наприклад, 1С). Через API Вчасно.POS інтегрується з цією системою і всі дані з системи обліку завантажуються у сервіс. І навпаки - з робочих місць передаються до системи обліку після проведення операцій
Комплексного обліку та автоматизації
  • Потрібна облікова система, і робочі місця, і автоматизація роботи магазинів — Вчасно.POS поєднує у собі всі ці функції.

Фіскалізації
  • Вбудований ПРРО та автоматизований облік процесів. Завдяки налаштованій синхронізації з ПРРО «Вчасно.Каса» ви можете одразу починати працювати та видавати електронні чеки покупцям.

Об'єднати декілька каналів продажу
  • Готові налаштування під різні профілі точок продажу: продажі кур'єром, Інтернет-магазин або маркетплейс, фізична точка продажу. А облік з усіх торгових каналів відбувається в єдиній системі.
Мобільне робоче місце кур'єра
  • Кур'єр отримує готове замовлення, здійснює доставку, закриває продаж на місці, відмічає у сервісі факт доставки, видає чек клієнту прямо на місці
Деталі тут

Можливості для вашого торгівельного бізнесу
Автоматизація та налаштування під потреби вашого підприємства
Гнучка архітектура та функціонал сервісу дають можливість налаштувати всі процеси під потреби вашого бізнесу: чи під мережу магазинів, чи під Інтернет-магазин, чи під точку продажів з вузьким асортиментом товарів. А також встановити рівні доступу для окремих співробітників.

У Вчасно.POS ви зможете налаштувати структуру та на одному робочому місці працювати з:

  • декількома юридичними особами;

  • багатьма магазинами;

  • складами;

  • товарами з різними податковими групами;

  • налаштовувати ціни та систему знижок;

  • підключати різне обладнання;

  • з одного пристрою видавати чеки від різних юридичних осіб.
Робоче місце продавця/касира
Автоматизоване робоче місце (POS) для продавця/касира.

  • працює на операційних системах Windows, Linux, Android;

  • фіксація початку зміни та закриття робочого дня;

  • реєстрація продажів та повернення товарів;

  • робота з різними категоріями цін (оптові, роздрібні, ціни за обраними параметрами);

  • авто-знижки на товари та знижки на основі правил;

  • підтримка різних видів оплат (картка, готівка, сертифікати), в т.ч. змішаних;

  • пошук товару по штрих-коду (артикулу) або за назвою;

  • інтеграція та робота з потрібним торгово-касовим обладнанням;

  • робота з ваговим товаром та окремими одиничними товарами;

  • працює за тимчасової відсутності підключення до мережі Інтернет.
Вбудований ПРРО та фіскальні чеки
Можливе підключення функції програмного реєстратора розрахункових операцій «Вчасно.Каса». Оформлюйте замовлення, фіксуйте продаж та миттєво відправляйте електронні чеки покупцеві – це легко і дуже зручно.

  • економія — не потрібно купувати та обслуговувати дорогі касові апарати;

  • дистанційне відкриття та закриття змін;

  • зберігання чеків протягом 3-х років;

  • автоматичне формування Z-звітів;

  • працює у моменти відсутності підключення до мережі Інтернет;

  • використання декількох видів оплат в одному чеку;

  • інтеграція з потрібним програмним забезпеченням (завдяки відкритому API);

  • інтеграція з потрібною для роботи технікою.
Складський облік
  • налаштування складської інфраструктури: центральні, склади окремих міст, склади магазинів;

  • управління складом: постачання, повернення, списання;

  • складські документи - рух товарів по складах, переміщення на магазини;

  • синхронізація даних у режимі реального часу (як тільки відбувається продаж- оновлюються залишки товарів);

  • своєчасний контроль залишків - завжди знаєте, скільки товарів на складі;

  • перегляд стану складу по фільтрах;

  • планування закупівель.
Інтеграція
За допомогою відкритого API ви зможете інтегрувати будь-який сервіс, який вам потрібен для роботи, та керувати всіма операціями в одному місці. Наприклад, продаючи товари на маркетплейсах, ви зможете швидко інтегрувати всі замовлення у сервіс та вести їх облік у Вчасно.POS.
1
Інтеграція з BAS 1С
  • робота з базовими модулями 1С: УТП, УТ, УНФ;

  • передача з 1С товарів та цін на робочі місця та отримання даних продажів в 1С ;

  • відправка з 1С товарів та цін на робочі місця кур'єрів та робота із замовленнями;

  • зручний експорт та імпорт товарів у форматі xlsx-файлу;

  • одночасна робота з даними для всіх учасникам процесу в одному місці;

  • легке відслідковування переміщень товарів у системі;

  • робота навіть за умови відсутності інтернету;

  • посилення існуючого обліку простим та функціональним робочим місцем на торгівельній точці.
2
Інтеграція з prom.ua
Інтеграція з Prom.ua дозволить вам економити час та зусилля на зведення продажів і залишків, а також мінімізує втручання людського фактору.

  • автоматична синхронізація кабінетів Prom.ua та Вчасно.POS ( усі замовлення передаються автоматично);

  • імпорт товарів/замовлень у Вчасно.POS в декілька кліків;

  • одразу після успішної оплати товару можна створити чек та надіслати покупцеві на email;

  • простий облік товарів та контроль залишків.
Аналітичні звіти та віддалений контроль
Усі дані передаються до системи миттєво. Таким чином, ви зможете бачити реальну картину всіх процесів та стежити за станом бізнесу з будь-якої точки планети.

  • онлайн-звіти про рух грошей;

  • продажі кожного з магазинів окремо;

  • аналітика щодо товарів та ін;

  • комплексний аналіз витрат, прибутків та роботи бізнесу в цілому.
Безперебійна робота
Сервіс працює і в моменти тимчасової відсутності підключення до мережі Інтернет. Введені дані не будуть втрачені та при відновленні зв'язку автоматично довантажаться до системи.
Як автоматизувати доставку кур'єрами? Відповідь тут

Безкоштовний тариф

Для тих, хто хоче вести простий облік, має невелику кількість товарів або невелику кількість чеків.

Тариф включає:

  • 1 робоче місце
  • Безлімітну кількість користувачів
  • Вбудований ПРРО (якщо потрібна фіскалізація)
  • 300 чеків в місяць
  • Функцію знижок
  • Підтримку користувачів
Центр завантажень
Для роботи з системою Вчасно.POS встановлюйте застосунки Вчасно.POS та Вчасно.Каса. Використовуйте API для інтеграції.
Вчасно.Каса
Android, Windows, Linux
Вчасно.POS
Android, Windows
API
Вчасно.POS та Вчасно.Каса
© 2020-2021 VchasnoPos / ТОВ "ПАЛЬМА.ПОС"
НАШІ ПРОДУКТИ
Вчасно — підписання та надсилання документів онлайн
Вчасно.Каса — новітній РРО для українського бізнесу
Вчасно.EDI — обмін електронними документами для рітейлу
КОНТАКТИ
З питань консультацій та оплати
+38 044 229 64 46
+38 050 471 28 21
+38 068 325 93 33
Додатковий номер 1
sales@vchasnopos.com.ua
З 9:00 до 18:00 пн-пт

Технічна підтримка:
0 800 302 545
help@vchasnopos.com.ua
З 9:00 до 19:00 без вихідних
Made on
Tilda