Типові помилки

Неможливо отримати налаштування по ПРРО «Вчасно.Каса»

Чому виникає помилка?
Помилка може виникнути, якщо випадково перегенерувати токен у кабінеті «Вчасно.Каса». Токен потрібен для застосунку «Вчасно.Каса», «Вчасно.POS» та для Device Manager, адже по ньому застосунки отримують інформацію з кабінету про вашу касу, її податкові групи, види оплат та налаштування.

Якщо у вас відображається помилка «Неможливо отримати налаштування по ПРРО. ДФС: Загальна помилка (Status: 0)» — це означає, що токен в DeviceManager неактуальний.

Також помилка виникає, якщо ви аварійно закривали зміну в кабінеті «Вчасно.Каса», адже після аварійного закриття токен по касі видаляється.

Що робити?
Для виправлення ситуації слід замінити токен в «Device Manager» . Для цього виконайте наступні дії👇

У кабінеті «Вчасно.Каса« зайдіть у вкладку «Налаштування«. Після цього оберіть вашу касу і в полі «Токен» натисніть на кнопку «Перегенерувати токен» або «Згенерувати токен» та скопіюйте його.

Відкрийте застосунок «Device Manager» на вашій торговій точці та перейдіть у картку налаштувань ПРРО (значок «Олівець»).

Відкрийте пункт «Інженерні функції», там оберіть «Змінити токен Вчасно» і в поле для введення додайте скопійований з кабінету токен.

 Після заміни натисніть «Зберегти».

Спробуйте відкрийти зміну.
У разі виникнення помилки «12», натисніть «скинути стан ПРРО» (знаходиться над кнопкою «замінити токен») та виконайте відкриття зміни.
ПРРО