Типові помилки

Помилка «Помилка запиту. Пристрій не знайдено»

«Помилка запиту. Пристрій не знайдено» — таке повідомлення в нижній частині екрана найчастіше свідчить про те, що ви не додали касу в робоче місце.

Що робити?
✔️Якщо ви працюєте у «Вчасно.POS», скористайтеся наступною інструкцією:
1.Закрийте робоче місце «Вчасно.POS»
2.Закрийте зміну у Device Manager (зніміть Z-звіт)
3. Замініть ім'я пристрою у Device Manager (наприклад, на фіскальний номер пристрою).
4.Закрийте Device Manager.
5. Зайдіть у кабінет «Вчасно.POS» ► «Структура» ► «Юридичні особи» ► вкладка «Вчасно Каса» та натисніть на зелений повзунок, щоб відв'язати робоче місце від ПРРО. Натисніть «Зберегти».
6.Перейдіть в будь-яке інше вікно «Вчасно.POS».
7.Заново зайдіть у ► «Структура» ► «Юридичні особи» ► вкладка «Вчасно Каса» та натисніть на зелений повзунок, щоб підв'язати робоче місце до ПРРО. Натисніть «Зберегти».
8. Після цього запустіть робоче місце «Вчасно.POS».

✔️Якщо ви працюєте по інтеграції (наприклад, з 1С), то вам потрібно перевірити всі налаштування у своїй системі обліку та у програмі Device Manager. Має сходитися: номер фіскального пристрою, токен, назва фіскального пристрою.
❗️Якщо в назві ПРРО є спеціальні символи, то краще прописати назву пристрою латинськими літерами без пробілів.


ПРРО