Типові помилки

Помилка «Неможливо отримати дані по останньому чеку. 401: Unauthorized»


«Внутрішня помилка: Неможливо отримати дані по останньому чеку. 401: Unauthorized» свідчить про невірний токен «Вчасно.Каса»!

Що робити?
Для виправлення ситуації слід замінити токен в «Device Manager» . Для цього виконайте наступні дії:

👉🏻 У кабінеті «Вчасно.Каса» зайдіть у вкладку Налаштування. Після цього оберіть вашу касу і в полі «Токен» натисніть на кнопку «Перегенерувати токен» або «Згенерувати токен» та скопіюйте його.

👉🏻 Відкрийте застосунок «Device Manager» на вашій торговій точці та перейдіть у картку налаштувань ПРРО (значок «Олівець»).
Відкрийте пункт «Інженерні функції», там оберіть «Змінити токен Вчасно» і в поле для введення додайте скопійований з кабінету токен. Після заміни натисніть «Зберегти».

👉🏻 Відкрийте зміну.
У разі виникнення помилки «12», натисніть «скинути стан ПРРО» (знаходиться над кнопкою «Замінити токен») та виконайте відкриття зміни.

ПРРО