Типові помилки

Невідома помилка при зчитуванні ключа ЕЦП для підпису заявки або при спробі відкрити зміну у веб-кабінеті «Вчасно.Каса»


Чому виникає помилка?
На даний момент точно невідомо, що саме блокує зчитування ключа після його збереження у браузері. Поки ми займаємося пошуком першопричини проблеми, рекомендуємо не використовувати цю функцію. Якщо ви уже зберегли ключ у браузері, видаліть його очисткою кешу та кукі у вашому браузері.

Що робити?
Якщо ви уже зберегли ключ у браузері, видаліть його, очистивши кеш та кукі у вашому браузері. У Google Chrome, Opera, Microsoft Edge очищення можна виконати наступним чином:

1.Зверху у браузері біля пошукового рядка, де написано «https://kasa.vchasno.ua/...», натисніть на значок Замка.

2.Далі оберіть пункт Файлы cookie або Настройки файлов cookie.

3.Зі списку в меню, що вам відкрилося по центру екрану, очистіть дані саме для сайту «kasa.vchasno.ua», інші залиште.
Для цього оберіть «kasa.vchasno.ua» та натисніть «Удалить» і «Готово».

❗️Після видалення обов’язково перезавантажте сторінку і проблеми зі зчитуванням зникнуть.
ПРРО ЕЦП